Πώς ο ενθουσιασμός σου θα επηρεάσει τους άλλους
Όταν ο νους σου δονείται με υψηλή συχνότητα διεγερμένος από τον ενθουσιασμό, αυτή η δόνηση εκπέμπεται και καταγράφεται στον νου όλων μέσα στην ακτίνα δράσης και ειδικά στον νου εκείνων με τους οποίους έρχεσαι σε στενή επαφή. Όταν αυτός που κάνει μια ομιλία «νιώσει» ότι το κοινό είναι συντονισμένο μαζί του, απλώς αναγνωρίζει ότι ο ενθουσιασμός του επηρέασε τον νου των ακροατών του, μέχρι που οι νόες τους δονούνται σε αρμονία με τον δικό του.
Όταν ο πωλητής «νιώσει» ότι έφτασε η «ψυχολογική στιγμή» να κλείσει τη συμφωνία, απλώς νιώθει την επίδραση του ενθουσιασμού του στον νου του υποψήφιου πελάτη και συντονίζει αρμονικά αυτόν τον νου με τον δικό του.
Το αντικείμενο της υποβολής αποτελεί τόσο σημαντικό μέρος του παρόντος μαθήματος και ολόκληρης της μεθόδου που τώρα θα περιγράψω τα τρία πράγματα, μέσω των οποίων λειτουργεί συνήθως, δηλαδή τι λες, τι κάνεις και τι σκέφτεσαι!
Όταν είσαι ενθουσιώδης με τα προϊόντα που πουλάς ή τις υπηρεσίες που προσφέρεις ή με τη διάλεξη που κάνεις, η νοητική σου κατάσταση γίνεται προφανής σε όλους αυτούς που σε ακούνε, χάρη στον τόνο της φωνής σου. Είτε το έχεις σκεφτεί αυτό έτσι είτε όχι, ο τόνος της δήλωσης περισσότερο από την ίδια τη δήλωση είναι αυτό που πείθει ή που δεν καταφέρνει να πείσει. Κανένας απλός συνδυασμός λέξεων δεν μπορεί ποτέ να αντικαταστήσει τη βαθιά πίστη σε μια δήλωση που διατυπώνεται με πύρινο ενθουσιασμό. Οι λέξεις είναι απλώς «απονευρωμένοι» ήχοι, εάν δεν χρωματιστούν με συναίσθημα που γεννιέται από τον ενθουσιασμό.
Εδώ ο γραπτός λόγος δεν με εξυπηρετεί, γιατί ποτέ δεν μπορώ να εκφράσω με μολύβι και χαρτί τη διαφορά ανάμεσα στις λέξεις που βγαίνουν από χείλη χωρίς συναίσθημα, χωρίς να τις καίει η φωτιά του ενθουσιασμού, και σε εκείνες που βγαίνουν από μια καρδιά που φλέγεται από προθυμία να εκφραστεί. Ωστόσο, αυτή είναι η διαφορά.
Συνεπώς, αυτό που λες και ο τρόπος που το λες, μεταφέρει ένα νόημα που ίσως είναι αντίθετο από αυτό που προτίθεσαι να μεταδώσεις. Αυτό εξηγεί πολλές από τις αποτυχίες του πωλητή που παρουσιάζει το επιχείρημά του με λόγια που μοιάζουν αρκετά λογικά, αλλά που δεν διαθέτουν το «χρώμα» που προέρχεται από τον ενθουσιασμό, ο οποίος γεννιέται από την ειλικρίνεια και την πίστη στα αγαθά που θέλει να πουλήσει. Άλλο λένε τα λόγια του και άλλο φανερώνει ο τόνος της φωνής του. Συνεπώς, δεν γίνεται πώληση.
Αυτό που λες είναι σημαντικός παράγοντας λειτουργίας της αρχής της υποβολής, αλλά όχι τόσο σημαντικός όσο το τι κάνεις. Οι πράξεις σου θα μετρήσουν περισσότερο από τα λόγια σου και αλίμονό σου εάν αυτά τα δύο δεν εναρμονιστούν.
(Απόσπασμα από το βιβλίο Ο Νόμος της Επιτυχίας)