3 Δεκεμβρίου

Φόρτωση Εκδηλώσεις
  • Αυτή η εκδήλωση έχει τελειώσει.

Πληροφορίες του Event

Φράγκων 20
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, 54625 Ελλάδα
17 Οκτωβρίου, 2024
18:00 - 21:00
Διερεύνηση αναγκών πελάτη με την τεχνική των ερωτήσεων.

Διερεύνηση Αναγκών Πελάτη με την τεχνική των ερωτήσεων
Το παιχνίδι των ερωταπαντήσεων

H κατανόηση των αναγκών του πελάτη αποτελεί κλειδί για την άριστη εξυπηρέτηση και την επιτυχή πώληση. Στο στάδιο της διερεύνησης των αναγκών, ο πωλητής δεν πουλάει, αντίθετα αυτό που καλείται να κάνει είναι να εντοπίζει τα σημεία στα οποία ο πελάτης αποδίδει αξία, τα κίνητρα του, αποκρυπτογραφώντας όσα του λέει, ανακαλύπτοντας όσα εννοεί και βάζοντας τις βάσεις για μια επιτυχημένη πώληση.

Η διερεύνηση των αναγκών του πελάτη αποτελεί, ως εκ τούτου, το πιο σημαντικό στάδιο της πώλησης καθώς αν δεν «διαγνώσουμε» την ανάγκη, πώς θα «θεραπεύσουμε» τον πελάτη;

  • Πώς όμως ανιχνεύουμε σωστά την ανάγκη του πελάτη;
  • Πώς τον κινητοποιούμε να μας πει αυτό που πραγματικά θέλει;
  • Πώς ανακαλύπτουμε αυτά που εννοεί αλλά δεν λέει;
  • Πώς αφυπνίζουμε την ανάγκη που πολλές φορές δεν ξέρει ότι έχει;
  •  Θεραπεία χωρίς διάγνωση δεν γίνεται.

Η τεχνική των ερωτήσεων είναι η πιο σημαντική τεχνική διερεύνησης αναγκών!

Ποιος είναι ο σκοπός του Σεμιναρίου:

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η καλλιέργεια της ικανότητάς σας να προσδιορίζετε ακριβώς και έγκαιρα τις ανάγκες του πελάτη, ακούγοντας προσεκτικά και συλλέγοντας βασικές πληροφορίες. Μέσα από την ενεργή ακρόαση και τη διερεύνηση με εποικοδομητικές ερωτήσεις, θα μάθετε πώς να συνδέετε τις ανάγκες του πελάτη με τις λύσεις που προσφέρει η εταιρεία σας, με τελικό στόχο την επίτευξη πωλήσεων που ικανοποιούν και τις δύο πλευρές.

 

  • Διερεύνηση αναγκών: το τρίτο και σημαντικότερο στάδιο της πώλησης
  • Πρώτα διάγνωση, μετά θεραπεία
  • Η τεχνική των ερωτήσεων ως εργαλείο ανίχνευσης αναγκών
  • Βασικοί τύποι ερωτήσεων
  • Ανοιχτές & κλειστές ερωτήσεις
  • Οι ερωτήσεις υπό μορφή ερώτησης
  • Αντίστροφες ερωτήσεις
  • Δεσμευτικές ερωτήσεις
  • Το παιχνίδι των ερωταπαντήσεων
  • Κάνοντας τα αρνητικά, θετικά
  • Οι απαντήσεις με «ναι»
  • Ερωτήσεις που προκαλούν άνεση και οικειότητα
  • Ερωτήσεις κλεισίματος συμφωνίας
Σε ποιους απευθύνεται:
  • Σε  πωλητές και στελέχη πωλήσεων σε οποιαδήποτε επιχείρηση.
  • Σε μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις, Β2C ή Β2Β.
  • Σε επιχειρηματίες που θέλουν να εκπαιδεύσουν το προσωπικό τους στην αποτελεσματική επικοινωνία με τον πελάτη με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων.
  • Σε κάθε επιχείρηση Λιανεμπορίου / Εμπορικά καταστήματα.
  • Σε ελεύθερους επαγγελματίες με κάθε είδος δραστηριότητας, καταστηματάρχες, ασφαλιστές, μεσίτες, δικηγόρους αλλά και κάθε επαγγελματία που το εισόδημα του εξαρτάται ή επηρεάζεται από την δεξιότητά του να εντοπίζει ανάγκες του πελάτη.
  • Σε κάθε εργαζόμενο και κάθε επαγγελματία που οι πωλήσεις και η εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελούν βασικό στοιχείο της εργασίας και της επαγγελματικής του εξέλιξης.
  • Σε κάθε εργαζόμενο και κάθε επαγγελματία που θέλει να μάθει και να εκπαιδευτεί σε σύγχρονες τεχνικές πωλήσεων.
Γνωρίστε την εισηγήτρια:

Με σπουδές στο Marketing, η Δώρα Αγγελοπούλου δραστηριοποιείται από το 1997 και μετά στο αντικείμενο του Marketing, της Επικοινωνίας και των Πωλήσεων, στελεχώνοντας πολλαπλές θέσεις ως Marketing Executive, Marketing & Sales Manager και Head of Marketing σε μεγάλες εταιρίες της Βορείου Ελλάδας, όπως MLS Πληροφορική Α.Ε., Epsilon Net Α.Ε., AMD Telecom Α.Ε. κ.α.

Από το 2013 διατηρεί την δική της επιχείρηση υπό το brand AD-Marketing & Sales Management, υποστηρίζοντας ολόπλευρα μικρότερες ή μεγαλύτερες εταιρίες, τόσο στην ανάπτυξη του Marketing και της Επικοινωνίας, όσο και στην οργάνωση και ανάπτυξη των πωλήσεων τους.

Ανάλογα με τις ανάγκες κάθε επιχείρησης, η Δώρα Αγγελοπούλου με την ομάδα των συνεργατών της προσφέρει όλα αυτά τα χρόνια ουσιαστικές λύσεις στην πράξη για την οργάνωση τμημάτων Marketing και τμημάτων πωλήσεων, την στρατηγική Marketing/ Digital Marketing & Επικοινωνίας, την στρατηγική πωλήσεων, την ανάπτυξη της επικοινωνίας κάθε εταιρίας με το κοινό της, την προώθηση των προϊόντων/υπηρεσιών της, την διεύρυνση του πελατολoγίου της σε νέες και ήδη υπάρχουσες αγορές σε Ελλάδα και εξωτερικό και καθετί που άπτεται του αντικειμένου του Marketing, της Επικοινωνίας & των πωλήσεων.

Η μεγάλη αγάπη της για την επικοινωνία και η προσήλωση της στην επίτευξη ανθρώπινης σύνδεσης σε κάθε πτυχή της ζωής, προσωπικής και επαγγελματικής, φαίνεται ξεκάθαρα από το moto της επιχείρησης της «Μαζί, μπορούμε. Μαζί, όλα είναι δυνατά», υλοποιώντας ενέργειες και στρατηγικές με επίκεντρο τον άνθρωπο. Όπως λέει συχνά και η ίδια: «Όλοι χρειαζόμαστε τον Άνθρωπο. Ας τον αναζητήσουμε σε κάθε πτυχή της ζωής μας».

Περισσότερες πληροφορίες
AD-Marketing & Sales Management
www.admarketing.gr

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Το workshop, θα διεξαχθεί στα γραφεία του εκδοτικού: Φράγκων 20 | Θεσσαλονίκη | 2ος όροφος

Για κρατήσεις θέσεων συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας!

 

"*" indicates required fields

Κοινοποίηση:
0
    0
    ΚΑΛΑΘΙ
    ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΟΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ