16 Σεπτεμβρίου

Φόρτωση Εκδηλώσεις

Πληροφορίες του Event

Φράγκων 20
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, 54625 Ελλάδα
26 Σεπτεμβρίου, 2024
18:00 - 21:00
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ & ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τηλεφωνικές Πωλήσεις & Αποτελεσματική Επικοινωνία
Το τηλέφωνο είναι φίλος, όχι εχθρός

Εισηγήτρια:
Αγγελοπούλου Δώρα
Marketing & Sales Professional 
Owner AD-Marketing & Sales Management

Το σεμινάριο αποτελεί το 1ο μέρος μιας σειράς τριών (3) συνολικά σεμιναρίων που μπορούν να παρακολουθηθούν και μεμονωμένα.
1. Τηλεφωνικές πωλήσεις  2. Διερεύνηση αναγκών  3. Διαχείριση Αντιρρήσεων

Σε μια εποχή όπου η τεχνολογία προσφέρει ποικίλες λύσεις και εκμηδενίζει αποστάσεις, οι πωλήσεις έχουν επηρεαστεί βαθύτατα και ο τρόπος διαχείρισης του πελάτη έχει διαφοροποιηθεί αμετάκλητα, επιβάλλοντας σε κάθε επιχείρηση και κάθε πωλητή να επικοινωνήσει, να διαχειριστεί, να δεθεί και να συνδεθεί με τον πελάτη του… από απόσταση.

Όταν έχουμε τον πελάτη μας μπροστά μας, όλα γίνονται πιο εύκολα.

  • Τι γίνεται όμως ότι όταν πρέπει να χρησιμοποιήσουμε το τηλέφωνο ως μέσο επικοινωνίας;
  • Τι πρέπει να προσέξουμε όταν το μόνο που έχουμε στην διάθεση μας είναι η φωνή και το αυτί μας;
  • Πώς μπορούμε να βρούμε και να προσεγγίσουμε τον πελάτη από το τηλέφωνο;
  • Πώς κλείνουμε ραντεβού μέσα από ένα τηλέφωνο;
  • Πώς εξασφαλίζουμε την πώληση μέσα από το τηλέφωνο και πώς μπορούμε να αυξήσουμε πωλήσεις μέσω τηλεφώνου;

Κι όμως, το τηλέφωνο δεν είναι εχθρός μας, μπορεί να γίνει ο καλύτερός μας φίλος!

Ποιος είναι ο σκοπός του Σεμιναρίου

Να σας εισάγουμε στον μαγικό κόσμο των τηλεφωνικών πωλήσεων και να σας δείξουμε πώς μπορεί το τηλέφωνο, ως παραδοσιακό και ταυτόχρονα σύγχρονο μέσο επικοινωνίας, να εφαρμοστεί με επιτυχία στον τομέα των πωλήσεων και να σας εξασφαλίσει τις επιθυμητές πωλήσεις.

  • Το τηλέφωνο ως μέσο επικοινωνίας
  • Τα πιο συνηθισμένα λάθη στη τηλεφωνική πώληση
  • Η χρήση της φωνής μέσα από το τηλέφωνο
  • Η σημασία του χαμόγελου στο τηλέφωνο
  • Κατάλληλο λεξιλόγιο στο τηλέφωνο
  • Τηλεφωνική προσέγγιση πελάτη
  • Κλείσιμο ραντεβού μέσω τηλεφώνου
  • Βασικές κατευθύνσεις εξυπηρέτησης πελάτη μέσω τηλεφώνου
  • Βασικές οδηγίες διερεύνησης αναγκών μέσω τηλεφώνου
  • Παρουσίαση πρότασης τηλεφωνικά
  • Χειρισμός βασικών αντιρρήσεων μέσω τηλεφώνου
  • Κλείσιμο πώλησης μέσω τηλεφώνου
Σε ποιους απευθύνεται
  • Σε  πωλητές και στελέχη πωλήσεων σε οποιαδήποτε επιχείρηση.
  • Σε μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις, Β2C ή Β2Β.
  • Σε επιχειρηματίες που θέλουν να εκπαιδεύσουν το προσωπικό τους στην αποτελεσματική επικοινωνία μέσω τηλεφώνου με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων.
  • Σε ελεύθερους επαγγελματίες με κάθε είδος δραστηριότητας, καταστηματάρχες, ασφαλιστές, μεσίτες, δικηγόρους αλλά και κάθε επαγγελματία που το εισόδημα του εξαρτάται ή επηρεάζεται από την δεξιότητά του να πείθει πελάτες μέσω τηλεφώνου.
  • Σε κάθε εργαζόμενο και κάθε επαγγελματία που η επικοινωνία μέσω τηλεφώνου αποτελεί βασικό στοιχείο της εργασίας και της επαγγελματικής του εξέλιξης.
Γνωρίστε την εισηγήτρια

Με σπουδές στο Marketing, η Δώρα Αγγελοπούλου δραστηριοποιείται από το 1997 και μετά στο αντικείμενο του Marketing, της Επικοινωνίας και των Πωλήσεων, στελεχώνοντας πολλαπλές θέσεις ως Marketing Executive, Marketing & Sales Manager και Head of Marketing σε μεγάλες εταιρίες της Βορείου Ελλάδας, όπως MLS Πληροφορική Α.Ε., Epsilon Net Α.Ε., AMD Telecom Α.Ε. κ.α.

Από το 2013 διατηρεί την δική της επιχείρηση υπό το brand AD-Marketing & Sales Management, υποστηρίζοντας ολόπλευρα μικρότερες ή μεγαλύτερες εταιρίες, τόσο στην ανάπτυξη του Marketing και της Επικοινωνίας, όσο και στην οργάνωση και ανάπτυξη των πωλήσεων τους.

Ανάλογα με τις ανάγκες κάθε επιχείρησης, η Δώρα Αγγελοπούλου με την ομάδα των συνεργατών της προσφέρει όλα αυτά τα χρόνια ουσιαστικές λύσεις στην πράξη για την οργάνωση τμημάτων Marketing και τμημάτων πωλήσεων, την στρατηγική Marketing/ Digital Marketing & Επικοινωνίας, την στρατηγική πωλήσεων, την ανάπτυξη της επικοινωνίας κάθε εταιρίας με το κοινό της, την προώθηση των προϊόντων/υπηρεσιών της, την διεύρυνση του πελατολoγίου της σε νέες και ήδη υπάρχουσες αγορές σε Ελλάδα και εξωτερικό και καθετί που άπτεται του αντικειμένου του Marketing, της Επικοινωνίας & των πωλήσεων.

Η μεγάλη αγάπη της για την επικοινωνία και η προσήλωση της στην επίτευξη ανθρώπινης σύνδεσης σε κάθε πτυχή της ζωής, προσωπικής και επαγγελματικής, φαίνεται ξεκάθαρα από το moto της επιχείρησης της «Μαζί, μπορούμε. Μαζί, όλα είναι δυνατά», υλοποιώντας ενέργειες και στρατηγικές με επίκεντρο τον άνθρωπο. Όπως λέει συχνά και η ίδια: «Όλοι χρειαζόμαστε τον Άνθρωπο. Ας τον αναζητήσουμε σε κάθε πτυχή της ζωής μας».

Περισσότερες πληροφορίες
AD-Marketing & Sales Management
www.admarketing.gr

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Το workshop, θα διεξαχθεί στα γραφεία του εκδοτικού: Φράγκων 20 | Θεσσαλονίκη | 2ος όροφος

Για κρατήσεις θέσεων συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας!

 

"*" indicates required fields

Κοινοποίηση:
0
    0
    ΚΑΛΑΘΙ
    ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΟΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ