18 Οκτωβρίου

Φόρτωση Εκδηλώσεις

Πληροφορίες του Event

Φράγκων 20
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, 54625 Ελλάδα
28 Νοεμβρίου, 2024
18:00 - 21:00
Διαχείριση Αντιρρήσεων Πελάτη

Διαχείριση Αντιρρήσεων Πελάτη – Βασικοί τύποι αντιρρήσεων & Αποτελεσματικός χειρισμός τους

«Αντίρρηση δεν σημαίνει απαραίτητα διαφωνία»

Οι αντιρρήσεις των πελατών κατά την διαδικασία πώλησης είναι συχνές και αποτελούν την βάση της διαπραγμάτευσης. Η αδυναμία κατάλληλης διαχείρισης τους αποτελεί τον σημαντικότερο παράγοντα απώλειας πωλήσεων και δημιουργίας κακής ψυχολογίας στους πωλητές, που μειώνει την αποτελεσματικότητα και την αυτοπεποίθησή τους.

Οι αντιρρήσεις είναι ωστόσο ένας απλός τρόπος με τον οποίο οι πελάτες εκφράζουν τον προβληματισμό τους, τις αμφιβολίες τους ή την ανάγκη τους για περισσότερη πληροφόρηση ή διευκρινίσεις, ενώ συχνά υποδεικνύει την έλλειψη καλής προετοιμασίας του πωλητή ή/και παραλείψεις στο προηγούμενο στάδιο της διερεύνησης αναγκών του πελάτη.

Η ανάπτυξη της ικανότητας του πωλητή να ακούει αντιρρήσεις και να τις διαχειρίζεται άμεσα και κατάλληλα, αποφεύγοντας την «αντίδραση» ή τον «αυτοσχεδιασμό» είναι κεφαλαιώδους σημασίας, καθώς η σωστή και αποτελεσματική διαχείριση των αντιρρήσεων μπορεί να οδηγήσει σε επιτυχημένες πωλήσεις.

Η διαχείριση των αντιρρήσεων είναι η πεμπτουσία της διαδικασίας πώλησης.
Και μαθαίνεται!

Ποιος είναι ο σκοπός του Σεμιναρίου:

Να μάθετε τις βασικές κατηγορίες αντιρρήσεων, μυώντας σας σε βασικές τεχνικές διαχείρισης αντιρρήσεων, με στόχο την σωστή και αποτελεσματική αντιμετώπισή τους, που οδηγεί στο κλείσιμο της επιθυμητής πώλησης.

  • Οι αντιρρήσεις ως βάση του σταδίου της διαπραγμάτευσης
  • Τι σημαίνει αντίρρηση – τι είναι και τι δεν είναι
  • Αίτια διατύπωσης αντιρρήσεων
  • Βασικές κατηγορίες αντιρρήσεων
  • Διατύπωση βασικών αντιρρήσεων από πελάτη
  • Χειρισμός βασικών αντιρρήσεων από πωλητή
  • Ειδικές περιπτώσεις αντιρρήσεων
  • Αντιμετώπιση της άρνησης στο κλείσιμο της πώλησης
Σε ποιους απευθύνεται:
  • Σε  πωλητές και στελέχη πωλήσεων σε οποιαδήποτε επιχείρηση.
  • Σε μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις, Β2C ή Β2Β, ανεξαρτήτως κλάδου και αντικειμένου δραστηριότητας.
  • Σε επιχειρηματίες που θέλουν να εκπαιδεύσουν το προσωπικό τους στην αποτελεσματική διαχείριση του πελάτη με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων.
  • Σε κάθε επιχείρηση Λιανεμπορίου / Εμπορικά καταστήματα.
  • Σε ελεύθερους επαγγελματίες με κάθε είδος δραστηριότητας, καταστηματάρχες, ασφαλιστές, μεσίτες, δικηγόρους, παραγωγούς αλλά και κάθε επαγγελματία που το εισόδημα του εξαρτάται ή επηρεάζεται από την δεξιότητά του να διαχειριστεί κατάλληλα νέο ή υφιστάμενο πελάτη.
  • Σε κάθε εργαζόμενο και κάθε επαγγελματία που οι πωλήσεις και η εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελούν βασικό στοιχείο της εργασίας και της επαγγελματικής του εξέλιξης.
  • Σε κάθε εργαζόμενο και κάθε επαγγελματία που θέλει να μάθει και να εκπαιδευτεί σε σύγχρονες τεχνικές πωλήσεων.
Γνωρίστε την εισηγήτρια:

Με σπουδές στο Marketing, η Δώρα Αγγελοπούλου δραστηριοποιείται από το 1997 και μετά στο αντικείμενο του Marketing, της Επικοινωνίας και των Πωλήσεων, στελεχώνοντας πολλαπλές θέσεις ως Marketing Executive, Marketing & Sales Manager και Head of Marketing σε μεγάλες εταιρίες της Βορείου Ελλάδας, όπως MLS Πληροφορική Α.Ε., Epsilon Net Α.Ε., AMD Telecom Α.Ε. κ.α.

Από το 2013 διατηρεί την δική της επιχείρηση υπό το brand AD-Marketing & Sales Management, υποστηρίζοντας ολόπλευρα μικρότερες ή μεγαλύτερες εταιρίες, τόσο στην ανάπτυξη του Marketing και της Επικοινωνίας, όσο και στην οργάνωση και ανάπτυξη των πωλήσεων τους.

Ανάλογα με τις ανάγκες κάθε επιχείρησης, η Δώρα Αγγελοπούλου με την ομάδα των συνεργατών της προσφέρει όλα αυτά τα χρόνια ουσιαστικές λύσεις στην πράξη για την οργάνωση τμημάτων Marketing και τμημάτων πωλήσεων, την στρατηγική Marketing/ Digital Marketing & Επικοινωνίας, την στρατηγική πωλήσεων, την ανάπτυξη της επικοινωνίας κάθε εταιρίας με το κοινό της, την προώθηση των προϊόντων/υπηρεσιών της, την διεύρυνση του πελατολoγίου της σε νέες και ήδη υπάρχουσες αγορές σε Ελλάδα και εξωτερικό και καθετί που άπτεται του αντικειμένου του Marketing, της Επικοινωνίας & των πωλήσεων.

Η μεγάλη αγάπη της για την επικοινωνία και η προσήλωση της στην επίτευξη ανθρώπινης σύνδεσης σε κάθε πτυχή της ζωής, προσωπικής και επαγγελματικής, φαίνεται ξεκάθαρα από το moto της επιχείρησης της «Μαζί, μπορούμε. Μαζί, όλα είναι δυνατά», υλοποιώντας ενέργειες και στρατηγικές με επίκεντρο τον άνθρωπο. Όπως λέει συχνά και η ίδια: «Όλοι χρειαζόμαστε τον Άνθρωπο. Ας τον αναζητήσουμε σε κάθε πτυχή της ζωής μας».

Περισσότερες πληροφορίες
AD-Marketing & Sales Management
www.admarketing.gr

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Το workshop, θα διεξαχθεί στα γραφεία του εκδοτικού: Φράγκων 20 | Θεσσαλονίκη | 2ος όροφος

 

Για κρατήσεις θέσεων συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας!

 

"*" indicates required fields

Κοινοποίηση:
0
    0
    ΚΑΛΑΘΙ
    ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΟΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ