Διερεύνηση Αναγκών Πελάτη με την τεχνική των ερωτήσεων
The Law of Success Publishing Φράγκων 20, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΕλλάδαΔιερεύνηση Αναγκών Πελάτη με την τεχνική των ερωτήσεων Το παιχνίδι των ερωταπαντήσεων H κατανόηση των αναγκών του πελάτη αποτελεί κλειδί για την άριστη εξυπηρέτηση και την επιτυχή πώληση. Στο στάδιο της διερεύνησης των αναγκών, ο πωλητής δεν πουλάει, αντίθετα αυτό που καλείται να κάνει είναι να εντοπίζει τα σημεία στα οποία ο πελάτης αποδίδει αξία, […]
Τοξικές σχέσεις: Πώς να βγεις από το λαβύρινθο
The Law of Success Publishing Φράγκων 20, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΕλλάδαΤοξικές σχέσεις: Πώς να βγεις από το λαβύρινθο *Τοξικός είναι αυτός που βλάπτει. Αντίστοιχα, τοξική σχέση είναι η σχέση που προκαλεί βλάβες στη συναναστροφή με συγκεκριμένες κατηγορίες ανθρώπων. Πιο ειδικά, αποτέλεσμα αυτών των συναναστροφών είναι να επηρεάζεται αρνητικά η ψυχοσωματική υγεία και η λειτουργικότητα των ατόμων στην καθημερινότητα. Μερικές από τις πιο συνηθισμένες κατηγορίες τοξικών […]
Δεξιότητες Επικοινωνίας στην καθημερινή ζωή
The Law of Success Publishing Φράγκων 20, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΕλλάδαΔεξιότητες επικοινωνίας στην καθημερινή ζωή! Δύσκολο σπορ η επικοινωνία! Θέλει δεξιότητες που κανείς δεν μας τις μαθαίνει στη ζωή μας. Πόσο πιο εύκολα θα ήταν όμως τα πράγματα, αν γνωρίζαμε πώς να επικοινωνούμε τις σκέψεις μας, να χρησιμοποιούμε τα κατάλληλα φίλτρα, να ελέγχουμε τον παρορμητισμό μας και να λέμε τα πράγματα με έναν κατάλληλο τρόπο, […]
Φυσικές Συνταγές Υγείας με Βότανα και Αιθέρια Έλαια
The Law of Success Publishing Φράγκων 20, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΕλλάδαΦυσικές Συνταγές Υγείας με Βότανα και Αιθέρια Έλαια "Ανακαλύψτε τη θεραπευτική δύναμη των βοτάνων και των αιθέριων ελαίων! Ο κόσμος των βοτάνων και των αιθέριων ελαιών προσφέρει μια πλούσια παλέτα φυσικών θεραπειών για μια πληθώρα προβλημάτων υγείας. Από την αρχαιότητα, οι άνθρωποι χρησιμοποιούσαν τα δώρα της φύσης για να ανακουφίσουν τους πόνους, να ενισχύσουν την […]
Διαχείριση Αντιρρήσεων Πελάτη
The Law of Success Publishing Φράγκων 20, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΕλλάδαΔιαχείριση Αντιρρήσεων Πελάτη – Βασικοί τύποι αντιρρήσεων & Αποτελεσματικός χειρισμός τους «Αντίρρηση δεν σημαίνει απαραίτητα διαφωνία» Οι αντιρρήσεις των πελατών κατά την διαδικασία πώλησης είναι συχνές και αποτελούν την βάση της διαπραγμάτευσης. Η αδυναμία κατάλληλης διαχείρισης τους αποτελεί τον σημαντικότερο παράγοντα απώλειας πωλήσεων και δημιουργίας κακής ψυχολογίας στους πωλητές, που μειώνει την αποτελεσματικότητα και την […]