Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ: ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑ
Όταν είσαι ενθουσιώδης με τα προϊόντα που πουλάς ή τις υπηρεσίες που προσφέρεις ή με τη διάλεξη που κάνεις, η νοητική σου κατάσταση γίνεται προφανής σε όλους αυτούς που σε ακούνε, χάρη στον τόνο της φωνής σου. Είτε το έχεις σκεφτεί αυτό έτσι είτε όχι, ο τόνος της δήλωσης περισσότερο από την ίδια τη δήλωση είναι αυτό που πείθει ή που δεν καταφέρνει να πείσει. Κανένας απλός συνδυασμός λέξεων δεν μπορεί ποτέ να αντικαταστήσει τη βαθιά πίστη σε μια δήλωση που διατυπώνεται με πύρινο ενθουσιασμό. Οι λέξεις είναι απλώς «απονευρωμένοι» ήχοι, εάν δεν χρωματιστούν με συναίσθημα που γεννιέται από τον ενθουσιασμό.
Εδώ ο γραπτός λόγος δεν με εξυπηρετεί, γιατί ποτέ δεν μπορώ να εκφράσω με μολύβι και χαρτί τη διαφορά ανάμεσα στις λέξεις που βγαίνουν από χείλη χωρίς συναίσθημα, χωρίς να τις καίει η φωτιά του ενθουσιασμού, και σε εκείνες που βγαίνουν από μια καρδιά που φλέγεται από προθυμία να εκφραστεί. Ωστόσο, αυτή είναι η διαφορά. Συνεπώς, αυτό που λες και ο τρόπος που το λες, μεταφέρει ένα νόημα που ίσως είναι αντίθετο από αυτό που προτίθεσαι να μεταδώσεις. Αυτό εξηγεί πολλές από τις αποτυχίες του πωλητή που παρουσιάζει το επιχείρημά του με λόγια που μοιάζουν αρκετά λογικά, αλλά που δεν διαθέτουν το «χρώμα» που προέρχεται από τον ενθουσιασμό, ο οποίος γεννιέται από την ειλικρίνεια και την πίστη στα αγαθά που θέλει να πουλήσει. Άλλο λένε τα λόγια του και άλλο φανερώνει ο τόνος της φωνής του. Συνεπώς, δεν γίνεται πώληση.
Αυτό που λες είναι σημαντικός παράγοντας λειτουργίας της αρχής της υποβολής, αλλά όχι τόσο σημαντικός όσο το τι κάνεις. Οι πράξεις σου θα μετρήσουν περισσότερο από τα λόγια σου και αλίμονό σου εάν αυτά τα δύο δεν εναρμονιστούν.
(Απόσπασμα από το βιβλίο Ο Νόμος της Επιτυχίας)