Απόσπασμα από το βιβλίο Ο Νόμος της Επιτυχίας.

Τόμος A΄, σελ. 476-477


Υπάρχουν δυο τρόποι να κερδίσεις από τη φαντασία. Μπορείς να αναπτύξεις την ιδιότητα αυτή με τον δικό σου νου ή να συμμαχήσεις με κάποιον που την έχει ήδη αναπτύξει.

Ο Άντριου Κάρνεγκι έκανε και τα δύο. Όχι μόνο χρησιμοποίησε τη δική του γόνιμη φαντασία, αλλά συγκέντρωσε γύρω του μια ομάδα ανθρώπων που διέθεταν και αυτοί την ουσιαστική αυτή ικανότητα, επειδή ο συγκεκριμένος σκοπός της ζωής του απαιτούσε ειδικούς με φαντασία που έπρεπε να τρέχει προς ποικίλες κατευθύνσεις. Στην ομάδα αυτή, που αποτελούσε τον «κυρίαρχο νου» του Κάρνεγκι, συμμετείχαν άνθρωποι που η φαντασία τους περιοριζόταν στον κλάδο της Χημείας. Είχε και άλλους στην ομάδα με φαντασία που περιοριζόταν στα Οικονομικά. Είχε και άλλους με φαντασία που περιοριζόταν στις πωλήσεις, ένας από τους οποίους ήταν ο Τσαρλς Σβαμπ, που λέγεται πως ήταν ο ικανότερος πωλητής στο επιτελείο του Κάρνεγκι.

 

Εάν θεωρείς πως η φαντασία σου είναι ανεπαρκής, θα πρέπει να συμμαχήσεις με κάποιον με επαρκώς ανεπτυγμένη φαντασία, προκειμένου να αναπληρώσεις τη δική σου ανεπάρκεια.

 

>> Απόκτησε δωρεάν “Μια εξαιρετική ιστορία πειθούς & διαπραγμάτευσης”

 

Υπάρχουν ποικίλες μορφές συμμαχίας.

Λόγου χάρη, υπάρχει η συμμαχία του γάμου, η επιχειρηματική συμμαχία, η φιλία και η συμμαχία εργαζομένου και εργοδότη. Δεν έχουν όλοι την ίδια ικανότητα να δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους ως εργοδότες, και όσοι δεν την έχουν θα κερδίσουν εάν συμμαχήσουν με ανθρώπους, η φαντασία των οποίων έχει αυτή την ικανότητα.

 

 

Λέγεται ότι ο Κάρνεγκι δημιούργησε περισσότερους εκατομμυριούχους μεταξύ των υπαλλήλων του από κάθε άλλον μεγιστάνα της χαλυβουργίας. Ανάμεσά τους ήταν και ο Τσαρλς Σβαμπ, που επέδειξε ισχυρότατη φαντασία χάρη στην ευθυκρισία του να συμμαχήσει με τον Κάρνεγκι. Δεν είναι ντροπή να υπηρετείς ως εργαζόμενος. Αντιθέτως, συχνά αποδεικνύεται ως η πλέον κερδοφόρα πλευρά μιας συμμαχίας, αφού δεν είναι όλοι κατάλληλοι να αναλάβουν την ευθύνη να διευθύνουν άλλους.

Ίσως δεν υπάρχει άλλο πεδίο που η φαντασία να παίζει σημαντικότερο ρόλο, εκτός από τις πωλήσεις. Ο αριστοτέχνης πωλητής διακρίνει στη φαντασία του τα οφέλη των προϊόντων που πουλάει ή των υπηρεσιών που προσφέρει. Εάν δεν μπορέσει, τότε δεν θα κάνει πωλήσεις.

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

0
    0
    ΚΑΛΑΘΙ
    ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΟΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ