Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
Αυτό το βιβλίο απευθύνεται σε σένα! H μέθοδος αυτή δημιουργήθηκε για ανθρώπους που αφιερώνουν ένα μέρος του χρόνου τους στο να πετύχουν και να ανακαλύψουν τη μαγεία και την περιπέτεια στη ζωή τους.
ΜΙΣΘΩΤΟΙ, που θέλουν να αυξήσουν την αξία τους και να πουλήσουν ακριβότερα τις υπηρεσίες τους.
ΠΩΛΗΤΕΣ, που θέλουν να κυριαρχήσουν σε έναν επιλεγμένο χώρο. Η φιλοσοφία του Νόμου της Επιτυχίας καλύπτει κάθε γνωστό νόμο πώλησης και περιλαμβάνει πολλά σημεία που δεν περιλαμβάνονται σε καμία άλλη μέθοδο.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ, που κατανοούν την αξία της μεγαλύτερης αρμονίας μεταξύ των υπαλλήλων τους.
ΕΜΠΟΡΟΙ, που θέλουν να επεκτείνουν τις δουλειές τους προσθέτοντας νέους πελάτες. Η φιλοσοφία του Νόμου της Επιτυχίας θα βοηθήσει κάθε έμπορο να αυξήσει τη δουλειά του διδάσκοντάς τον πώς να μετατρέψει σε κινούμενη διαφήμιση κάθε πελάτη που μπαίνει στο κατάστημά του.
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, που θέλουν να αυξήσουν την ισχύ πωλήσεων των πωλητών τους. Ένα μεγάλο μέρος της μεθόδου του Νόμου της Επιτυχίας αναπτύχθηκε χάρη στην εργασία και την εμπειρία του μεγαλύτερου πλασιέ αυτοκινήτων εν ζωή, συνεπώς αποτελεί ιδιαίτερη βοήθεια για τον Αντιπρόσωπο Αυτοκινήτων, που κατευθύνει τις προσπάθειες των πωλητών του.
ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, που θέλουν να αναρριχηθούν στην κορυφή της εργασίας τους, ή που ψάχνουν ευκαιρία να ασχοληθούν με τον πιο προσοδοφόρο τομέα των επιχειρήσεων.
ΜΑΘΗΤΕΣ & ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ, Γυμνασίων, Λυκείων και Κολεγίων, που δεν έχουν αποφασίσει τι κατεύθυνση θα ακολουθήσουν. Η μέθοδος του Νόμου της Επιτυχίας περιλαμβάνει μια πλήρη υπηρεσία Προσωπικής Ανάλυσης, που βοηθά τον σπουδαστή να καθορίσει για ποια δουλειά είναι καταλληλότερος.
ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ, που φιλοδοξούν να ετοιμαστούν για θέσεις στελέχους στον τραπεζικό χώρο, ή στη βιομηχανία και το εμπόριο.
ΓΙΑΤΡΟΙ ΚΑΙ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΙ, που θέλουν να επεκτείνουν την πελατεία τους, χωρίς να παραβούν την ηθική του επαγγέλματος με άμεση διαφήμιση. Ένας εξέχων γιατρός είχε πει πως η μέθοδος του Νόμου της Επιτυχίας αξίζει 1.000 δολάρια σε κάθε επαγγελματία, του οποίου η επαγγελματική ηθική απαγορεύει την άμεση διαφήμιση.
ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ, που θέλουν να αναπτύξουν νέους και μέχρι στιγμής αδοκίμαστους συνδυασμούς στη βιομηχανία και τη μεταποίηση. Η αρχή που περιγράφηκε στο Εισαγωγικό Μάθημα έκανε έναν άνθρωπο που τη χρησιμοποίησε ως βάση για κτηματομεσιτική προώθηση, να φτιάξει μια μικρή περιουσία.
ΚΤΗΜΑΤΟΜΕΣΙΤΕΣ, που ζητούν νέες μεθόδους για προώθηση πωλήσεων. Αυτό το Εισαγωγικό Μάθημα περιέχει την περιγραφή ενός εντελώς νέου πλάνου κτηματομεσιτικής προώθησης, που είναι βέβαιο ότι θα κάνει πολλούς που θα το χρησιμοποιήσουν να φτιάξουν περιουσίες. Αυτό το πλάνο μπορεί να λειτουργήσει πρακτικά σε κάθε Πολιτεία. Ακόμα περισσότερο, μπορεί να τεθεί σε εφαρμογή από άτομα που ποτέ δεν ασχολήθηκαν με επιχειρήσεις.
ΑΓΡΟΤΕΣ, που θέλουν να ανακαλύψουν νέες μεθόδους μάρκετινγκ των προϊόντων τους, ώστε να έχουν περισσότερα καθαρά εισοδήματα και εκείνους που η γη τους είναι κατάλληλη για εκμετάλλευση, με βάση το πλάνο που αναφέρεται στο τέλος του Εισαγωγικού Μαθήματος. Χιλιάδες αγρότες βρήκαν «χρυσωρυχεία» στη γη που κατείχαν, η οποία δεν ήταν κατάλληλη για καλλιέργεια, αλλά μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για αναψυχή και διακοπές με υψηλή κερδοφορία.
ΣΤΕΝΟΓΡΑΦΟΙ & ΛΟΓΙΣΤΕΣ, που ψάχνουν έναν πιο πρακτικό τρόπο να ανέλθουν σε πιο προσοδοφόρες θέσεις. Η μέθοδος του Νόμου της Επιτυχίας λέγεται ότι είναι η καλύτερη που γράφτηκε ποτέ πάνω στο θέμα του μάρκετινγκ των προσωπικών υπηρεσιών.
ΤΥΠΟΓΡΑΦΟΙ, που ζητούν περισσότερες δουλειές και αποδοτικότερη παραγωγή, ως αποτέλεσμα της καλύτερης συνεργασίας μεταξύ των υπαλλήλων τους.
ΑΠΛΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ, που φιλοδοξούν να ανέβουν σε πιο υπεύθυνες θέσεις, με περισσότερες ευθύνες και συνεπώς μεγαλύτερο μισθό.
ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ, που θέλουν να επεκτείνουν το πελατολόγιό τους με αξιοπρεπείς και ηθικές μεθόδους που θα τους κάνουν το επίκεντρο της προσοχής, με την καλή έννοια, περισσότερων ανθρώπων που χρειάζονται νομικές υπηρεσίες.
ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, που θέλουν να επεκτείνουν τη δουλειά τους ή που θέλουν να χειριστούν τις τωρινές δουλειές τους με λιγότερα έξοδα, ως αποτέλεσμα μεγαλύτερης συνεργασίας μεταξύ των υφισταμένων τους.
ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΩΝ ΖΩΗΣ, που θέλουν μεγαλύτερες και αποδοτικότερες οργανώσεις πωλήσεων.
ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΛΥΣΙΔΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ, που θέλουν μεγαλύτερο όγκο δουλειάς από τις αποτελεσματικότερες πωλήσεις των υφισταμένων τους.
ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ, που δυστυχούν και συνεπώς είναι αποτυχημένοι εξαιτίας της έλλειψης αρμονίας και συνεργασίας στο σπίτι.
NAPOLEON HILL
Ο Νόμος της Επιτυχίας
Βιβλία, Βιβλία του Napoleon Hill€39.00